iPhone Audio Recognition App: Find out What's Playing on Radio using "Listen"

2»

Comments

  • Michael
    Michael Posts: 316
    via Wordpress
  • iphonehaxzor
    iphonehaxzor Posts: 1
    via Wordpress

    the person that created this cant afford the stream of data for her server and has shut it down, this will nolonger connect,

  • Adric
    Adric Posts: 1
    via Wordpress

    Anyone kind enough to email me the 'Listen' app? Or the repo for it?

    adrictan@gmail.com

  • Ajay
    Ajay Posts: 5
    via Wordpress

    I downloaded it and everything...managed to put it in my iPhone...and wen i click on the application, all it gives me is a blank white screen ???? disapointing!!! Some body please help me out with this so i can enjoy it as well :)

  • RadioTagr
    RadioTagr Posts: 1
    via Wordpress

    I have found a very cool website www.radiotagr.com

    You hear a song on the radio. You wonder, "Who's the artist?", "What's the name of that song?"

    RadioTAGr tells you! You can see what is currently playing on the radio from your phone (mobile device) ...

    And SO COOL … you can save (TAG) the song into your RadioTAGr account !

    Later you can buy it from iTunes or just remember your tune (-:

    I think you should check it out….

  • David
    David Posts: 225
    via Wordpress

    Can you tell me where can I download this program please?

    David

  • Balijit Singh
    Balijit Singh Posts: 1
    via Wordpress

    What is the app called???

  • Maria Almeida
    Maria Almeida Posts: 1
    via Wordpress

    Well, I love music. And iPhone does not have an radio app by default. So, I had to look for one.
    My favorite iPhone app for listen Brazilian radio stations is: WR Brazil Radio it is only US$ 1.99 and has more than 1,700 radios...
    It is on appStore:
    http://itunes.apple.com/us/app/wr-brazil-radio/id373334850?mt=8

    kisses from Europe!

    Maria Almeida

  • como liberar movil
    via Wordpress
    Gracias por su mensaje {tan maravilloso|importante|impresionante|muy útil}! {Definitivamente|En verdad| Verdaderamente|Sinceramente} disfruté al leerlo, usted podría ser un gran {author|escritor| redactor}. Me {asegure de|permiti|decidi} marcar a mis favoritos su blog y {volveré|regresare|retornare} pronto. Quiero animarle {a continuar|a seguir} en última instancia con sus {buenos mensajes|interesantes post|excelentes articulos}, que tenga un {buen|excelente|feliz|encantador|agradable} {fin de semana|día}!{Nos encanta|Me gusta|Me agrada} tu blog, {la mayor|gran} parte de su {mensaje|contenido|post|articulo} es {precisamente|justamente|exactamente} lo que estaba {buscando|necesitando|requiriendo}, ¿me {pregunto|interrogo|cuestiono} si podria ofrecer a {escritores|personas|blogeros|redactores} invitados a {escribir|redactar|postear} contenido para usted?. {Me gustaria|No me importaría| Quisiera|Seria interesante} publicar un {mensaje|artículo|post} sobre {algunos|varios|la mayoria|gran parte} de los temas que escriben aquí. Una vez más, un {blog|articulo|post|mensaje} {excelente|genial|interesante}!Mi {esposa|mujer|novia} y yo nos {topamos|encontramos|reunimos} en este {sitio web|blog}, viene de {una página|sitio|portal} {diferente|distinto|parecido} y pensé que podríamos {comprobar|comparar|contrastar} {algunas|varias|muchas} cosas. Me {gusta|encanta|agrada} la información que {halle|encontre|veo}. Estoy seguro que {volvere|regresare} a visitarla muy {pronto|seguido}.{Este tipo|Esta forma|Los ejemplos} de {trabajo|actividad|post} son bien {pesandos|inteligentes|coherentes} al igual que la {exposición|redacción}! Mantener este tipo de {obras|acciones|articulos} es {impresionante|asombrosa|muy interesante}. La información {recibida|leida|descrita} es {valiosa|útil|especial} y por ello la eh {agregado|adicionado|sumado} a la lista de mis {blogs|sitios|portales} {favoritos|importantes|destacados}.Hola Estoy {feliz|contento|agradecido} de haber {encontrado|hallado} su {blog|sitio web|pagina}, de verdad que lo {encontre|halle|tope} por error, mientras estaba {navegando|visitando} mi cuenta en Digg sobre otro {tema|contenido|articulo}, de todos modos solo {quiero|deseo} {darle|brindarle} las gracias por el {mensaje|contenido|articulo|post} {maravilloso|útil|interesante} y {entretenido|divertido} (también me encanta el {tema|diseño}), tengo {poco|escazo|reducido} tiempo para leer todo el {contenido|articulo|post}, pero he {marcado|señalado} y {agregado|adicionado|añadido} tus feeds RSS y cuando {tenga|cuente con} {más|mayor} tiempo voy a volver a leerlo.{Admiro|Aplauso|Felicito} el {compromiso|esfuerzo|talento} que {puso|expuso|expone} en su {sitio web|blog|pagina web} {sobre todo|mas aun}, en la {profundidad|seriedad|relevancia} de la {información|nota} que presenta. Es {impresionante|alagador|bueno} encontrarse con un {blog|sitio web|pagina web} con contenido {interesante|unico|relevante} que no es igual al que se {presenta|expone|publica} en {muchas|varias} partes. He leido todo el art{iculo, he {guardado|anotado} su {direccion web|sitio web|blog} y he {incluydo|agregado|adicionado} sus {feeds RSS|feeds} a mi {cuenta|perfil|sitio} de Google.{Saludos|Hola|Que tal}! He estado {leyendo|viendo} los {contenidos|post|articulos} de su {sitio web|blog|pagina web} desde hace {un|cierto|algun} tiempo y me {decidi|convenci} a agradecerle por {la información|los articulos} {útiles|interesantes|amenos} que {expone|publica|escribe}. Y a la vez {quiero|deseo} animarle a que {siga|continue|persista} en {el trabajo|la labor} que {realiza|hace|ejecuta} con pasion para {nosotros|todos|muchos de} sus agradecidos {lectores|vistantes|seguidores}.Tengo {curiosidad|dudas|consultas} por {saber|conocer|averiguar} en que sistema esta {hecho|construido|programado} su {blog|sitio web|pagina web|portal web}? La {pregunta|consulta} es que {teniamos|tenia|habia} {algunos|varios|muchos} problemas {menores|pequeños|minusculos} de seguridad con mi último {blog|sitio web|pagina web|portal web} y me {gustaría|encantaria|serviria} {encontrar|hallar|tener} algo {más|bastante|muy} seguro. Si {tiene|tuviera|posee} alguna {recomendación|sugerencia} se lo agradeceria.